Dag 19 – Detta ångrar jag


Jag ångrar att jag inte utbildade mig direkt efter gymnasiet, men jag hade förmodligen valt fel utbildning och dessutom så hade jag då inte träffat min nuvarande sambo, fått världens finaste son och haft världens bästa jobb. Så egentligen så ångrar jag mig inte.

Utmaning.
Utmaning dag 01 – presentera mig själv.
Utmaning dag 02 – min första kärlek.
Utmaning dag 03 – mina föräldrar.
Utmaning dag 04 – det här åt jag idag.
Utmaning dag 05 – vad är kärlek?.
Utmaning dag 06 – min dag.
Utmaning dag 07 – min bästa vän.
Utmaning dag 08 – ett ögonblick.
Utmaning dag 09 – min tro.
Utmaning dag 10 – det här hade jag på mig idag.
Utmaning dag 11 – mina syskon.
Utmaning dag 12 – i min handväska.
Utmaning dag 13 – den här veckan.
Utmaning dag 14 – vad hade jag på mig idag?.
Utmaning dag 15 – mina drömmar.
Utmaning dag 16 – min första kyss.
Utmaning dag 17 – mitt favoritminne.
Utmaning dag 18 – min favoritfödelsedag.

3 reaktioner på ”Dag 19 – Detta ångrar jag

  1. >Kjææære Karolina! Idag fikk jeg pakke, de fiiineste julekort 😀 Tusen takk skal du ha, det blir fine kort vi skal sende ut til familie og venner i år! 😀 Kjempegøy å vinne! Stoor klem fra oss 😀

Vad tycker du?

