>Fluss

>
Detta är vad jag sysslar med om dagarna, c-vitamin och febernedsättande. Jag var hos farbror doktorn och fick konstaterat halsfluss, så nu går jag på penicillin och allt vad det innebär.
Det betyder en hel vecka frånvaro i jobbet. Jag har så dåligt samvete att jag bara vill dra mig till jobbet med toalett, en bal med toapapper och mitt täcke så jag kan jobba. Men då feberfrossan överglänser den (såklart) extra jobbiga mensvärken så är det inget att göra. Stackars stackars mig.

En reaktion på ”>Fluss

Vad tycker du?

