21 oktober 2009

Så här sig vi ut för exakt ett år sedan. Då hade vi precis flyttat in i lägenheten i Oslo och sonen slutade amma strax efter. Två små tänder hade han, nu är käften full med sylvassa gaddar som gärna bits. Jag hade blond page, nu är jag en naturlig rufs med pannlugg. Då var jag mammaledig, idag har jag fast jobb. Annars är nog det mesta sig likt, plus tio kilo. Sängen står dock i vardagsrummet för att sonen ska kunna sova bättre – vilket han dock inte gör.

Tänk vad tiden går fort, även när man har sömnbrist.
Jag har beställt en almanacka så jag kan njuta av varje dag. För livet är värt att njutas, när man har sådana vackra barn att se efter och pussa på när de är dundersjuka.

Fac ut vivas.

9 reaktioner på ”21 oktober 2009

Vad tycker du?

