Årskrönika 2009

I januari var jag lite rädd för barseltiden efter födseln, funderade på namn till bäbisen, hade konstiga drömmar och min syster fyllde år (vilket hon gör alla år).

I februari vilade jag mig inför födseln.

I mars skrev jag om sonen som kom i februari och prioriterade allt annat än bloggen.

I april ville jag flytta till Örebro och spela Monkey Island.

I maj köpte jag min kamera.

I juni hade jag ett liv.

I juli var jag på familjesemester i Smögen, jag behövde sova och ville på något vis vara evig.

I augusti var jag utmattad, jag filosoferade över ett ex och saknade Sverige.

I september ville jag ingenting, men så fick jag fotografera lite och gå på bröllop så då blev allt bra igen.

I oktober flyttade vi till Oslo och jag var lite tjurig på min hobby.

I november behövde jag städa men ville hellre göra allt annat. Och så var jag på första festen efter att jag blivit mor.

I december saknade jag mina systrar och fick ett stativ i julklapp.

En reaktion på ”Årskrönika 2009

Vad tycker du?

