Ja vi elsker dette land

Tusen tack till Hittegodsexpeditionen som tipsade om Pandora. Jag hade planerat att sova en timme efter jobbet, men det verkar som om jag i stället sitter och gör min egna radiokanal. Mumma!

Imorgon är det 17 mai. Redan nu börjar flaggor synas överallt på byggnader och folk börjar komma i stämning. Det ska bli kul att fira nationaldagen, eftersom jag aldrig gjort det förut.

Grattis i förskott Norge!

Nu ska jag tvinga min kamera att ladda batterierna.

Vad tycker du?

