Tjejsnack v. 20

Gillar/gillar ej:

1. Favoritartist, kvinnlig. – Det måste nog bli Madonna, för henne har jag lyssnat på i alla år. Andra artister som Nikka Costa och Sophie Zelmani med mera är några jag bara lyssnat på i något år.
2. Favoritartist, manlig. – Danko i Danko Jones. Fast det finns flera favoriter då.
3. Motiv på din musmatta. – Inget. Har en svart musmatta med vita systygn runt kanten.
4. Vilken startsida har du? – Helgon
5. Gillar du musik på hemsidor? – Nej, egentligen inte. Men nu är min uppkoppling är relativt bra så kan jag nog ta och ändra mig. Ok då. Det är ok med musik på hemsidor.

Vad tycker du?

